Serviciul Clienti

Asistență Clienți - Informații de interes general



Cum se plasează o comandă?:

Adăugarea articolelor în coș, Coșul de cumpăraturi ...

      Comandarea articolelor se face prin adăugare în coșul de cumpărături. Puteți adăuga un articol apăsând butonul "ADAUGĂ ÎN COȘ" aflat în dreptul fiecărui articol. Odată apăsat acest buton produsele alese vor fi directionate către "COȘUL DE CUMPĂRĂTURI" ce conține articolele adăugate până la momentul respectiv. Această pagină se poate accesa în orice moment al navigarii, prin apăsarea pe butonul "COȘUL MEU", aflat în partea dreaptă a paginii. De asemenea tot aici puteți vedea în permanența câte articole aveți adaugate în coș și valoarea lor. Automat în momentul când ați apasat butonul "Adaugă în coș" numărul de bucăți pentru articolul respectiv este "1". Puteți schimba numărul de bucăți introducând numărul dorit în casuța din dreptul fiecarui articol în parte și apoi apăsând butonul "Actualizare Coș Cumpărături" (pentru fiecare în parte). De asemenea, dacă doriți eliminarea unui anumit articol din cos, îl puteți sterge prin simpla apăsare a iconitei din partea stânga a listei de cumpărături. În cazul în care cantitatea pe care o doriți nu va corespunde cu cantitatea din stoc atunci veți fi anunțat printr-un mesaj sugestiv încadrat într-un chenar rosu.

Finalizarea comenzii

    Dacă toate produsele din coș corespund cerințelor dvs. putem trece la pasul următor și anume "Finalizarea Comenzii". Aceasta se poate face simplu prin apasarea butonului FINALIZARE COMANDĂ. După ce ați apasat acest buton veți fi direcționat către o pagină nouă unde va trebui să alegeți o varinată de înregistrare pe site:

1. Finalizare comandă fără înregistrare - Unde va trebui să completați datele dvs. de facturare și livrare, inclusiv metoda de plată și modul de livrare. În acest mod datele dvs. NU vor fi salvate in baza de date pentru comenzi ulterioare.

2.  Înregistrare și Checkout - Utilizând această metodă se va crea un cont de utilizator în care pe viitor veți putea urmări/edita comenzile dvs. De asemenea veți putea adauga produse într-o listă de preferinte și scrie recenzii pentru produse.

3. Logare în cont - Pentru cazul în care aveți deja un cont creat la noi pe site



Expediere și livrari:

Magazinu' lu' pește lucrează cu toate marile firme de curierat atât pentru livrări Naționale cât și Internaționale.

Pentru toate comenzile Naționale există 3 tarife distincte pentru transport:

- primul este de 30 Lei (primul kg) și se aplică comenzilor între 0 și 49.99 lei

- al 2-lea tarif este de 20 lei (primul kg) și se aplică comenzilor între 50 și 199.99 lei

al 3-lea trafif este de 15 Lei (priimul kg) si se aplica comenzile care sunt cuprinse intre 200 si 300 Lei, acestea se aplica automat la finalizare comanda, la pasul 4 al procesului de finalizare a comenzii imediat după introducerea datelor personale de livrare și facturare.

Orice colet care depaseste valoarea de 300 Lei, va avea transport gratuit (in limita a 5 kg/colet), orice depasire de greutate peste 5kg. se va taxa cu 1 leu/kg (tva inclus)

Taxa de transport indiferent care dintre ele acoperă livrările pe tot teritoriul României, în limita a 1 kg și dimensiuni maxime cu lateralele maxime de 60 x 60 x 60 cm.

Toate depășirile acestor valori greutate și volum, se vor taxa conform contractelor pe care le avem cu firmele de curierat și anume 1 Leu/Kg, iar pentru colete volumetrice se va calcula greutatea volumetrica (x L x l / 6000 = kg vol.)

Vom face tot posibilul sa obținem cel mai mic pret posibil pentru dumneavoastră.



Taxa de transport include TVA și va fi inclusă în factură. Clientul va achita ramburs valoarea facturii (produse + transport).

Taxa de transport se calculează în funcție de valoarea finală a comenzii. În cazul în care anumite produse comandate inițial nu sunt în stoc, iar valoarea finală a comenzii scade, se va aplica taxa de transport aferentă valorii finale a comenzii.

Comanda dvs. va fi expediată în maxim 24-48 ore de la momentul recepționării. Termenul de livrare al firmei de curierat este de 24-72 ore, în funcție de localitatea de destinație, va rugam NU va bazati pe livrare a 2-a zi, noi lucram contatimp pentru a expedia coletele, dar nu putem garanta timpii si traseul curierului.

Livrarea se va face la adresa solicitată de client

Pentru mai multe informații puteți suna la 0332-440-592 sau 0785-737-227

ATENȚIE: La recepționarea coletului de la curieri, verificați integritatea produselor și a ambalajului. În cazul în care există produse deteriorate la transport, se întocmeste proces verbal cu reprezentantul firmei de curierat și se returneaza exclusiv produsul deteriorat, care va fi inlocuit gratuit de catre Magazinu' lu' peste.

Procesul verbal întocmit de firma de curierat este absolut necesar pentru a putea înlocui produsul deteriorat.

Reclamatiile ulterioare cu privire la produse deteriorate nu se iau în considerare.



Plăți, Prețuri si Promoții (național):
Plăți: 
- Comanda minima este de 50 Lei
- Toate plățile se fac sub formă de ramburs către curierul care va livra coletul.
 
Promoții:
- Toate promotiile existente va vor semnalizate prin afisarea pretului intreg si corect, care va fi taiat cu o linie, iar dedesubt va fi anuntat pretul redus.
- Unele produse e posibil sa fie la promotie doar vandute în grup, deasemenea veți fi anuntat printr-un text de culoare albastra cate bucati intra in promotie si la ce pret/bucata.
* in cazul in care vor exista si alte promotii decat cele enumerate mai sus veti fi anuntat prin diferite fotografii, filmulete explicative sau pe banerul glisant de pe pagina de pornire(Acasa) sau in interiorul categoriilor.
 

Confidentialitate si Securitate:
PRINCIPIILE PRELUCRARII DATELOR CU CARACTER PERSONAL, POLITICA DE CONFIDENTIALITATE
  1. Datele cu caracter personal sunt prelucrate cu buna-credinta si in conformitate cu dispozitiile legale in vigoare.
  2. Datele cu caracter personal sunt colectate numai in scopuri determinate, explicite si legitime, iar prelucrarea ulterioara nu va fi incompatibila cu aceste scopuri.
  3. Datele cu caracter personal care fac obiectul prelucrarii sunt adecvate, pertinente si neexcesive prin raportare la scopul in care sunt colectate
  4. Datele cu caracter personal care fac obiectul prelucrarii sunt exacte si, daca este cazul, actualizate
  5. Datele cu caracter personal nu se stocheaza pentru o perioada mai lunga decat este necesar pentru realizarea scopurilor in care au fost colectate.
  6. Datele cu caracter personal se prelucreaza in conformitate cu drepturile persoanei vizate prevazute de Legea 677/ 2001.
  7. Se vor lua măsurile necesare pentru ca datele inexacte sau incomplete din punct de vedere al scopului în care sunt colectate şi pentru care vor fi prelucrate, să fie şterse sau rectificate.
  8. Se vor lua masurile tehnice si organizatorice (procedurale) adecvate pentru protejarea datelor cu caracter personal impotriva distrugerii accidentale sau ilegale, pierderii, modificarii, dezvaluirii sau accesului neautorizat.


POLITICA DE CONFIDENTIALITATE

In conformitate cu prevederile Legii 677/2001 prelucrarea datelor cu caracter personal se face cu respectarea urmatoarelor principii:

  • notificare. Operatorul de date cu caracter personal are obligatia de notifica Autoriatatea Nationala de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal;
  • legalitatea. Prelucrarea datelor cu caracter personal se face in temeiul si in conformitate cu prevederile legale;
  • scopul bine-determinat. Orice prelucrare de date cu caracter personal se face in scopuri bine determinate, explicite si legitime, adecvate, pertinente si neexcesive prin raportare la scopul in care sunt colectate si ulterior prelucrate;
  • confidentialitatea. Persoanele care prelucreaza date cu caracter personal, in numele unei institutii au prevazut in fisa postului au o clauza de confidentialitate;
  • consimtamantul persoanei vizate. Orice prelucrare de date cu caracter personal, cu exceptia prelucrarilor care vizeaza date din categoriile strict mentionate in Legea 677/2001, poate fi efectuata numai daca persoana vizata si-a dat consimtamantul in mod expres si neechivoc pentru acea prelucrare;
  • informarea. Informarea se face de catre institutia care prelucreaza datele personale ale persoanei vizate;
  • protejarea persoanelor vizate. Persoanele vizate au dreptul de acces la datele care sunt prelucrate, de a interveni asupra acestora, de opozitie si de a nu fi supus unei decizii individuale, precum si dreptul de a se adresa Autoritatii Nationale de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal sau instantei de judecata pentru apararea oricaror drepturi garantate de lege, care le-au fost incalcate;
  • securitatea. Masurile de securitate a datelor cu caracter personal sunt stabilite astfel incat sa asigure un nivel adecvat de securitate a datelor cu caracter personal procesate.


DREPTURILE PERSOANEI VIZATE ( reglementate de Legea 677/2001):

  • dreptul de a obtine de la OWYO srl, la cerere si in mod gratuit printr-o solicitare , confirmarea faptului ca datele care va privesc sunt sau nu prelucrate de OWYO srl.
  • dreptul de a obtine de la OWYO srl, la cerere si in mod gratuit rectificarea, actualizarea, blocarea sau stergerea datelor a caror prelucrare nu este conforma cu Legea 677/2001.
  • dreptul de a obtine de la OWYO srl, la cerere si in mod gratuit transformarea in date anonime a datelor a caror prelucrare nu este conforma cu Legea 677/2001.
  • dreptul de a va opune in orice moment, din motive intemeiate si legitime, ca date care va vizeaza sa face obiectul unei prelucrari, cu exceptia cazurilor in care exista dispozitii legale contrare; in caz de opozitie justificata prelucrarea nu mai poate viza datele in cauza.
  • dreptul de a va adresa justitiei pentru apararea oricaror drepturi garantate de prezenta lege, care v-au fost incalcate.
  • De asemenea, pentru a reclama nerespectarea drepturilor garantate de Legea nr.677/2001 va puteti adresa Autoritatii Nationale de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal si/sau instantelor de judecata.


Newsletter (Buletin informativ):
- www.magazinulupeste.ro va poate trimite prin e-mail diferite (sub forma de Newsletter) materiale promotionale, sau anunturi in care se semnalizeaza o oferta. o reducere, etc.
- toate mesajele de e-mail vor fi trimise de pe adresele oficiale ale magazinului: magazinulupeste @ gmail com
- in cazul in care primiti mesaje de tip spam de la alte adrese decat cele oficiale, nu ne asumam nici un fel de raspundere pentru mesajele sau materialele pe care le contin acele mesaje.
- www.magazinulupeste.ro nu trimite SPAM-uri. Orice utilizator care a furnizat explicit adresa sa de e-mail pe site-ul www.magazinulupeste.ro poate opta pentru stergerea acesteia din baza noastra de date. Utilizatorii care nu mai doresc primirea de mesaje din partea noastra se pot dezabona in orice moment prin trimiterea unui e-mail incare sa solicite dezabonarea de la Newsletter.


Autoritatea Nationala Pentru Protectia Consumatorului (ANPC):
http://www.anpc.gov.ro/
Tel verde: 0800.080.999
                   021.9551


Contactează Magazinu' lu' peste:
 
  • Telefon: 0332.440.592 (RDS)
  •  0785.737.227 // 0785.PESCAR (Telekom)
  • Adresa: Str. Hatman Sendrea Nr. 21-23 (vis-a-vis de policlinica sportiva)
  • Cod Postal: 700614 / Iasi/Romania
  • localizare pe harta:
.